AutoWeek noemt zichzelf sinds kort in tv-spotjes de Auto-autoriteit van Nederland. Leuk gevonden die bijnaam. Niks mis mee. Integendeel. Want onder de naam ”AUTO-RITEIT” heb ik al ruim een jaar een veel bekeken en gelezen blogazine (namelijk dat wat u nu zit te lezen…).
Naamsbekendheid
Nou ben ik ook de kinderachtigste niet: dus ik beschouw het maar als een eerbetoon van dit autoweekblad dat ze de naam van mijn blog gebruiken in hun reclamespotjes. Tevens betekent dit natuurlijk gratis reclame voor mijn blog. Zo stijgt de naamsbekendheid van www.auto-riteit.nl flink.
Misschien mag ik er ook wel een late dankbetuiging inzien voor het feit dat ik 26 jaar geleden in de eerste nummers van AutoWeek diverse onschatbare verhalen heb geschreven.
Zie voor het verhaal over de coverstory over de Alfa 33 in de allereerste AutoWeek van januari 1990 elders op deze site in de categorie “Columns” mijn relaas getiteld: ”Primeur AutoWeek Nummer 1: het Ware Verhaal”.
WVDE